İptal & İade Politikası

Teslimat

- Siparişleriniz 1-10 iş günü içerisinde kargoya verilir. (Bazı özel ürünlerde teslimat süreleri değişiklik gösterebilir. Ürünlerin teslimat sürelerini ürün detay sayfalarında görebilirsiniz).

İade ve Değişim:

- Web sitemizde satışta olan tüm ürünler sipariş üzerine üretilmekte ve iade kabul edilmemektedir. Bu durum ürünlerin detay sayfalarında açıkça belirtilmektedir.

- Mağazamızdan deneyerek alınan ürünlerde değişim hakkı bulunmaktadır.

- Ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 1-10 gün içerisinde bir kez beden ve model değişikliği yapabilirsiniz.

- Alıcının isteği üzerine kişiye özel olarak üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ekleme yapılarak kişiselleştirilen ürünler için verilen kapora iade edilmez.

- Değişim talebi oluşturmak için mytery@mystery.com.tr adresine değişim sebebinizi belirten bir e-posta göndermeniz gerekmektedir. E-posta başlığında adınızı - soyadınızı ve sipariş kodunuzu belirttiğinizden emin olun.

- Whatsapp hattımız üzerinden müsait olduğumuz her an mesajlarınıza cevap vermekteyiz. Aramalarınıza en fazla 2 kez yanıt verebiliyoruz. Çalışma saatlerimiz 09.00-19.00 arasındadır.

- E-posta yoluyla değişim talebi yapılmadan gönderilen ürünlerin değişimi YAPILMAYACAKTIR.

- Değişim talebiniz mail üzerinden cevaplanacaktır. Değişim için MNG Kargo müşteri kodumuz genel merkez adresimiz bilgisi ile birlikte tarafınıza gönderilecektir.

- Paketinizi MNG Kargo dışında farklı bir kargo firması ile göndermek isterseniz tüm kargo ücreti size aittir.

- Paketinizi, posta ile gelen MNG Kargo müşteri kodunu yazarak size en yakın MNG Kargo şubesine teslim edebilirsiniz. Takip numaranızı lütfen yanınızda bulundurunuz.

- Tarafımıza ulaşan ürünlerin değişim koşullarına uygunluğu incelendiğinde ve değişim talebiniz onaylandığında yeni ürün tarafınıza ücretsiz olarak gönderilecektir.

- Online siparişlerinizin mağazada değişimi kabul edilmemektedir.

- Değişim koşullarına uygun olmayan ürünler kabul edilmeyecek ve karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir.

Değişim Koşulları:

- Değişim işlemi sadece bir kez yapılır. İkinci kez değişim yapılamaz.

- Orijinalliğini yitirmiş ve üzerinde etiketi bulunmayan kullanılmış ürünlerin kesinlikle değişimi yapılmaz.

- Kullanımdan dolayı hasar görmüş (yırtık, kalıbında deformasyon, kırık vb.) ürünlerin değişimi kabul edilmemektedir.

- İz bırakabilecek ağır kokulu parfüm veya deodorant ile denenmiş ürünlerin değişimini kabul etmiyoruz.

- Gönderilen tüm ürünlere ek olarak varsa siparişin bir parçası olarak gönderilen ücretsiz veya promosyonlu ürünler için değişim kabul edilmemektedir. Set içerisindeki herhangi bir ürünün değişimi için set içerisindeki tüm ürünlerin birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Ayrı ayrı değişim yapılamaz. Set içerisinde sadece bir ürün gönderilmesi durumunda Glambils değişimi kabul etmeyecek ve ancak tüm ürünlerin gönderilmesi durumunda ürün değişimi yapacaktır.

- Paket değişim adresine ulaşana kadar müşterinin sorumluluğundadır. Glambils, kargo sırasında hasar gören veya kaybolan paketler için herhangi bir sorumluluk kabul etmez. Lütfen kargonuzun iyi paketlendiğinden ve izlenebilir, sigortalı bir firma tarafından gönderildiğinden emin olunuz.

- Ürünler ürün sayfasında belirtildiği şekilde teslim edilir. Terzilik hizmet ve satışlarımıza dahil değildir.

WhatsApp
Hemen Ara